خبرگزاری کار ایران

فرماندار بروجرد در دیدار با استاندار لرستان:

۳۶ روستای بروجرد فاقد آب آشامیدنی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۶۰

اگر ظرف پنج سال آینده سد آبسرده به بهره‎برداری نرسد، نبود آب آشامیدنی این شهرستان را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: دعوت از سرمایه‎گذار بخش خصوصی در حوزه سدهای استان کاملآ ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا منوچهر فراقی در جلسه استاندار با فرمانداران استان لرستان با بیان این مطلب که از سال زراعی گذشته تاکنون ۴۵۵ میلی‎متر بارندگی را در شهرستان بروجرد داشتیم، افزود: این مسئله در حالی اتفاق می‌افتد که ۳۶ روستای شمالی بروجرد فاقد آب آشامیدنی هستند.

او افزود: از مجموع ۱۳.۵ میلیارد مترمکعب آب استان کمتر از یک صدم آن احصاء می‌‎شود و نیاز است به‎منظور رفع مشکل آب شرب روستاهای مذکور سدهای آبسرده و شهید بروجردی جزء اولویت‎های استان قرار گیرد.

فرماندار بروجرد در ادامه گفت: اگر ظرف پنج سال آینده سد آبسرده به بهره‎برداری نرسد، نبود آب آشامیدنی این شهرستان را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد.

فراقی بر حمایت از صنایع تبدیلی و بنگاه‎های اقتصادی زودبازده تأکید کرد و گفت: با حمایت از این موارد بخشی از معضل بیکاری استان حل می‌‎شود.

وی بر تلاش در راستای احیای واحدهای نیمه فعال شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: احیاء واحدهای نیمه فعال ضروری است، در حال حاضر ۶۵ کارگاه در شهرک صنعتی بروجرد وجود دارد که ۲۸ کارگاه آن با ظرفیت ۱۱ درصد فعال است و مابقی نیمه فعال هستند و پیگیری و اهتمام در حل مشکلات این واحدهای صنعتی ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز