خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری لرستان خبر داد؛

تمدید مجوز اصولی مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۵۳۰

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: مجوز اصولی فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد از سوی شورای گسترش آموزش عالی کشور به مدت ۲ سال تمدید شد.

به گزارش ایلنا، امین طاهری گراوند امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بروجرد از شهرستان های فعال استان در حوزه فناوری محسوب می شود و دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) با داشتن رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی ظرفیت بالقوه ای جهت تقویت فناوری است.

وی افزود: اسفندماه پارسال در راستای استفاده از ظرفیت‌ اعضای هیات‌ علمی و دانشجویان در عرصه فناوری و کارآفرینی همچنین رونق اقتصادی و ارتقای مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد، تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) منعقد شد.

طاهری گراوند بیان کرد: موضوع مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بروجرد با پیگیری های صورت گرفته از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون گسترش فناوری و نوآوری شورای گسترش آموزش عالی کشور مطرح شد و علاوه بر تمدید مجوز اصولی، وابستگی سازمانی این مرکز به صورت مشترک میان این پارک و دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به اینکه عمده صاحبان ایده از اعضای هیات علمی و دانش آموختگان دانشگاهی هستند ابراز امیدواری کرد با همکاری دانشگاه آیت الله بروجردی در مدیریت این مرکز، شاهد افزایش مشارکت دانشجویان در رونق تولید و اشتغال زایی دانش بنیان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز