خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا:

استکبار جهانی از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم وارد عمل شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۵۶۰

رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا گفت: استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل با دسیسه و ترفندهای مختلف نقشه ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند و به‌خوبی می‌دانند که از طریق نظامی با ایران اسلامی نمی‌تواند مقابله کنند، لذا از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم وارد عمل شده‌اند.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا گفت: استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل با دسیسه و ترفندهای مختلف نقشه ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند و به‌خوبی می‌دانند که از طریق نظامی با ایران اسلامی نمی‌تواند مقابله کنند، لذا از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم وارد عمل شده‌اند.

سردار بختیاری در جلسه قرارگاه طرح (نور) عفاف و حجاب با تبریک هفته کرامت و گرامیداشت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و تقدیر و تشکر از  زحمات سردار یحیی الهی و همه همکاران تلاشگر مجموعه انتظامی استان،  اظهار کرد: توفیق الهی بود که ما در خدمت شما عزیزان و به نیابت از فرمانده کل انتظامی کشور در خدمت همکاران باشیم.

وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند جهان در حال تغییر نظم نوین جهانی است و ما هم می‌بایست خود را با آن وقف بدهیم، افزود: بحمدالله در استان لرستان در خصوص عفاف و حجاب مشکلی خاصی نداریم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا با اشاره به اینکه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی  با ترفندهای مختلف در حال مبارزه با جمهوری اسلامی  می‌باشند، گفت: با توجه به اینکه تا حالا موفق به پیاده‌سازی نقش‌های شوم خود نشده‌اند، از ترفندهای دیگر مثل حجاب و عفاف وارد عمل شده‌اند اما بحمدالله در این زمینه نیز شکست خواهند خورد.

سردار بختیاری با بیان اینکه استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل با دسیسه و ترفندهای مختلف به‌ویژه فرهنگی وارد عمل شده‌اند و نقشه ضربه زدن به ‌نظام جمهوری اسلامی را دارند، تصریح کرد: استکبار جهانی می‌داند که نمی‌تواند از طریق نظامی با ایران اسلامی مقابله کند و متوجه توانایی و قدرت نظامی ایران شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما درگیر یک جنگ نرم و فرهنگی مثل عفاف و حجاب هستیم، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که پلیس با همکاری دستگاه‌های مربوطه در این مقوله موفق عمل کرده است و در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و فرمانده فراجا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. 

وی با اشاره به اینکه در مرکز راهبردی فراجا تدابیر لازم در موارد مختلف اندیشیده شده است، افزود: یکی از اولویت‌های مهم پلیس حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی و مقابله با بدحجابی است  و فراجا در این خصوص حتی با فدا کردن جان خود از وظیفه ذاتی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و همه‌چیز خود را  نثار امنیت و آرامش مردم خواهد کرد.

 سردار بختیاری با اشاره به اینکه پلیس در زمینه‌های مختلف بخصوص سرقت به عنف، سرقت‌های مسلحانه مواد مخدر، جرائم خشن و غیره بسیار خوب عمل کرده است، گفت: فراجا در زمینه طرح نور هم بحمدالله بسیار موفق بوده است و در این مقوله به‌صورت شبانه‌روز و بدون خستگی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز