خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق لرستان خبر داد؛

افزوده شدن ۸۰۰۰ مگاوات انرژی برق به ظرفیت تولید کشور در دولت سیزدهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۵۹۳

مدیرعامل شرکت برق لرستان از افزوده شدن ۸۰۰۰ مگاوات انرژی برق به ظرفیت تولید کشور در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهران امیری امروز (۲۴ اردیبهشت‌ماه) در دومین کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر که در دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار شد، اظهار کرد: اوج مصرف سال گذشته ۱۵ مردادماه اتفاق افتاد و سال گذشته ۱۲ هزار و ۵۴ مگاوات مدیریت مصرف و صرفه‌جویی برق داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته یک روز در هفته در حوزه صنعت کاهش مصرف برق داشته و در بخش اداری نیز با تغییر سازوکار ساعات اداری بالای ۶۰۰ مگاوات در سراسر کشور صرفه‌جویی داشتیم.

مدیرعامل شرکت برق لرستان اضافه کرد: میزان مصرف از تولید بالاتر بوده و یک ناترازی انرژی ایجاد می‌شود، از این‌رو اجرای برنامه‌های مدیریت مصرفی یک ضرورت است.

امیری بیان کرد: ۸۰۰۰ مگاوات انرژی برق به ظرفیت تولید کشور در دولت سیزدهم افزوده شده و با این وجود صرفه‌جویی و مدیریت برق را باید همواره داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ صرفه‌جویی نهادینه نشود در سال‌های آینده با مشکل روبرو خواهیم شد، افزود: سال گذشته توزیع برق لرستان به‌صورت متوسط روزانه ۸۵ مگاوات صرفه‌جویی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز