خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان به بهره‌ برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۷۷۳

همزمان با هفته دولت ۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان بهره‌برداری شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار، در آیین افتتاح ۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان که همزمان با افتتاح یکصد هزار واحد با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس در کشور به مناسبت هفته دولت انجام شد، بیان کرد:‌ امروز در استان ۲ هزار و ۲۲۷ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد. 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این تعداد شامل ۳۶۰ واحد مسکن مهر، ۶۰ واحد بازآفرینی شهری، ۱۷۱۰ مسکن روستایی و ۱۴۷ واحد خودمالکی است، بیان کرد: واحدهای مسکن شامل،  ۲۰۴ واحد در خرم‌آباد، ۱۲۶ واحد در بروجرد و ۳۰ واحد در نورآباد است. 

وی افزود: ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سهم آورده، تسهیلات بانکی و یارانه دولتی برای ساخت ۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان هزینه شده است. 

زیویار با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن نیاز استان ۱۶۰۰ هکتار است، بیان کرد: در طرح جوانی جمعیت ۳۰۰ هکتار زمین مورد نیاز است که شرایط توپوگرافی استان موجب شده با مشکلاتی روبرو باشیم؛ اما اکنون وضعیت استان رو به بهبود است. 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته ۲۱۱ هکتار به زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان اضافه شده، بیان کرد: ۱۴۹ هکتار در دست اقدام است و ۴۲۲ هکتار نیز الحاق خواهد شد و بخش تامین زمین به حدود یکهزار هکتار می‌رسد. 

وی ادامه داد: همراهی بانک‌ها در ماه‌های گذشته قابل مقایسه با یک سال گذشته نیست و ۷۹ درصد بانک‌ها در تامین مسکن روستایی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز