خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان:

۱۸۰ کیلومتر خط لوله جهت اجرای زیرساخت گازرسانی در لرستان اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۳۵

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: به منظور ایجاد زیر ساخت گازرسانی در استان در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۱۸۰ کیلومتر خط لوله توزیع و تغذیه گاز اجرا شد.

به گزارش ایلنا، کرم گودرزی  در حاشیه مجمع سالانه شرکت گاز اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۳۰ کیلومتر خط لوله تغذیه و ۱۳۰ کیلومتر خط لوله توزیع و نصب بیش از ۲۱۷۰ علمک جهت گازرسانی به بخش‌های شهری، روستایی و صنعتی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.   

وی افزود: در سال گذشته اهداف این شرکت در ایجاد زیرساخت گازرسانی محقق و در مجموع بیش از ۱۰۵ درصد جذب بودجه سرمایه‌ای محقق شد.   

 مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: با وجود مسیرهای صعب‌العبور و برف‌گیر بودن بعضی مناطق و همچنین شرایط سخت عملیات اجرایی پیش‌بینی می‌شود با همت و کوشش همکاران تلاشگر، مشاورین و پیمانکاران اجرایی بیش از ۶۰ روستا و ۶۸ واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی در نیمه اول سال جاری از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.   

 گودرزی در پایان از مدیران ستادی، همکاران شرکت گاز استان، مشاوران و پیمانکاران اجرایی که در موفقیت‌های این شرکت در سال گذشته نقش ارزنده‌ای داشتند تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که خدمات رسانی در سال ۱۴۰۲ با جدیت ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز