خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کار و کارگر ؛

زنگ کار و تلاش در کارخانجات لرستان نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۱۲

همزمان با فرا رسیدن هفته کارگر زنگ کار و تلاش در سراسر واحدهای تولیدی و اقتصادی لرستان نواخته شد .

به گزارش ایلنا ، همزمان با اولین روز از هفته کارگر با حضور مدیران و مسئولین استان ، تشکلات کارگری و جمعی از کارگران ، آیین نمادین نواختن زنگ کار و تلاش در شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم علی جهانی با بیان اینکه کارگران به عنوان رکن اصلی رشد و رونق تولید کشور هستند که می توانند در تحقق شعار سال نقش ‎آفرینی داشته باشند اظهار داشت : مهار تورم در کشور و استان وقتی صورت می گیرد که تولید افزایش یابد تولید با کیفیت و این مهم به دست توانای کارگران محقق می شود . 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه دوام و قوام اقتصاد و تولید بستگی به تلاش کارگر دارد ، افزود : جامعه کارگری استان همواره با تمام سختی ها و دشواری ها پای کار بوده و در بحث تولید و رونق آن از حخودگدشتگی کردند.

جهانی  با بیان اینکه فرهنگ کار هنوز به خوبی در بین مردم نهادینه نشده است، گفت: در بیشتر مناطق روستایی و عشایری استان بیشتر افراد در حوزه دامداری و کشاورزی مشغول کار و تلاش هستند اما اگر از آنها بپرسید کارتان چیست پاسخ می‌دهند بیکاریم ، اینجاست که باید تأکید کنم کار فقط پشت میزنشینی یا نگهبانی یک اداره نیست، کار شامل همه اموراتی که در زندگی برای امرار معاش صورت می‌گیرد، است و اشتغال در ادارات دولتی را نیز شامل می‌شود.

وی در ادامه گفت : وظیفه اصلی گسترش فرهنگ کار و تلاش در بین جوانان جویای کار بر عهده ما مدیران و مسئولین است که در این زمینه تلاش کنیم و با آموزشهای مهارتی جوانان را به کسب و کارهای فنی و خود اشتغالی تشویق کنیم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه استان محرومی نیستیم ، تصریح کرد : این استان از نظر منابع خدادادی و طبیعی ظرفیت های فراوانی دارد و باید به درستی در جهت توسعه و اشتغال از آن استفاد کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز