خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

اشتغال ثبت شده در سامانه رصد با جدیت پیگیری و نظارت شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۰۹

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به ثبت اشتغال دستگاه های اجرایی استان در سامانه رصد بحث راست آزمایی و نظارت با جدیدت تمام پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور معاونین و روسای ادارات تابعه برگزار شد، بر تعامل و هماهنگی با فرمانداران و سایر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و اظهار داشت: لازمه پیشرفت در امور و خدمت رسانی به مردم همراهی با سایر نهاد ها، ارگان‌ها و همکاران در حوزه ستادی است که باعث شناسایی بهتر ضعف‌ها و برطرف کردن مشکلات جامعه هدف می‌شود.

وی افزود: در حوزه تعاون انتظار ویژه‌ای از روسای ادارات و کارشناسان این حوزه در سطح استان داریم که با جدیت در تشکیل تعاونی‌ها، نظارت و حمایت از این شرکت‌ها تلاش کنند چرا که این تعاونی‌ها در توسعه و اشتغال نقش تاثیرگذاری دارند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سالجاری اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت اشتغال در استان و اقدامات دولت سیزدهم در راستای ایجاد اشتغال و توسعه استان تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اعتبارات تبصره 18 و تبصره 16، به متقاضیان پرداخت شده که لازم است هم در پرداخت این تسهیلات با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تسریع و تسهیل شود و هم با جدیت بر این طرح‌ها نظارت کرد تا اشتغالی که تعهد داده‌اند به درستی محقق شود.

جهانی پاسخگویی و حل مشکلات و مسائل مردم را اولویت کار کارکنان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: ما باید با تمام توان و ظرفیت خود در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف و حل و فصل مشکلات مردم تلاش شبانه روزی کنیم تا بتوانیم سهمی هر چند اندک در دستیابی به اهداف دولت مردمی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز