خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان مطرح کرد؛

هیچ موضوعی مهم تر از حفظ و ایجاد اشتغال نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۵۸۰

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:هم اکنون و در شرایط موجود هیچ موضوعی مهمتر از حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد امین بابایی در حاشیه سفر به خواف افزود: همه ما وظیفه داریم با تمام توان و ظرفیت در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف خود تلاش کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم با تمام توان و ظرفیت در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف خود تلاش کنیم و هیچ موضوعی مهمتر از حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید نیست.

وی اظهارداشت: ارتقاء فرایند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم باید یکی از مهمترین دغدغه‌های کارکنان ادارات شهرستان‌ها باشد.

مهدی عباسپور فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال خواف از میزان تعهد ٢٢۴٨ نفر در سال جاری خبر داد و گفت: تا امروز ١٨۴ نفر در سامانه رصد ثبت نام شدند.

وی افزود: تسهیلات ارائه شده از سوی بانک‌های عامل جهت راه اندازی مشاغل خانگی میتواند در حوزه اشتغال پایدار بسیار موثری باشد.

عباسپور تصریح کرد: فرمانداری خواف خانه دوم سرمایه گذاران در شهرستان است و با تمام توان مجموعه فرمانداری و اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در خدمت کارآفرینان و سرمایه گذاران بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز