خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد؛

ثبت بیش از 70 درصدی تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه رصد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۰۲

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان از ثبت اشتغال بیش از 70 درصدی تعهد ایجاد شغل دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه رصد خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی جهانی روز یکشنبه - بیست و پنج دیماه - در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با بیان اینکه سامانه رصد در جهت جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغال و خدمات‌رسانی به متقاضیان و جویندگان کار در کشور ایجاد شده است ، اظهار داشت : با توجه به تعهد ایجاد اشتغال دستگاههای اجرایی استان در سالجاری تاکنون دراستان 28 هزار 11 شغل  در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

وی با اعلام اینکه اطلاعات سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی استان ثبت می‌شود، افزود: بیشترین درصد ثبت اشتغال مربوط به شهرستان‌های دلفان، سلسله و کوهدشت بوده و بر اساس نتایج عملکرد دستگاه‌های استان، بنیاد برکت، اتاق اصناف و کمیته امداد امام خمینی(ره) دارای بیشترین تعداد ثبت اشتغال در سامانه هستند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بر لزوم تحقق اشتغال دستگاه‌های اجرایی در بازه زمانی باقیمانده از سال تاکید کرد و گفت: بحث شغل و ایجاد اشتغال یکی از مهمترین چالش‌های امروز استان است که باید با همت بیشتر و تلاش شبانه روزی همه نهادهای دولتی و مردمی پیگیری شود و دستگاه‌های اجرایی باقیمانده تعهد ایجاد اشتغال را مورد تحقق قرار دهند .

جهانی به ابلاغ اعتبارات تبصره 16 به دستگاههای اجرایی استان اشاره کرد و تصریح کرد : سهمیه اعتبارات هریک از نهادهای اجرایی بصورت دستگاه اجرایی و شهرستانی مشخص شده و لازم است با همکاری بانکهای عامل در شناسایی افراد واجد شرایط و متقاضیان در پرداخت این تسهیلات اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز