خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان:

دستگاه‌های اجرای استان تعهد اشتغال خود را محقق کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۴۳۲

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به زمان باقیمانده تا پایان سال دستگاه‌های اجرایی تعهد اشتغال خود را محقق کنند.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کوهدشت با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی و توانمندی‌های این شهرستان، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا با بسترسازی و برنامه ریزی‌های زمانبندی شده به ویژه برای مناطق کمتر توسعه یافته، روستایی در چارچوب اعتباراتی که دولت به استان اختصاص می‌دهد و همچنین شناسایی افراد واجد شرایط برای سرمایه‌گذاری و ایجاد طرح‌های اقتصادی و اشتغال زمینه را فراهم و تسهیل کنیم.

وی افزود: در حوزه مشاغل خانگی شهرستان کوهدشت بالغ بر 183 طرح مستقل و پشتیبان با اعتبار 8 میلیارد و 440 میلیون تومان امسال معرفی شدند که تاکنون حدود سه میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت شده و لازم است بانک‌ها هم شرایط را برای پرداخت این وامها برای متقاضیان تسهیل و تسریع کنند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان به اعتبارات ابلاغ شده تبصره 16 به استان اشاره کرد و گفت: در این راستا تسهیلات بسیار خوبی به استان با هدف توسعه و ایجاد اشتغال تخصیص داده شده که جذب حداکثری این اعتبارات شرایط توسعه و اشتغالزایی در استان و شهرستان کوهدشت را فراهم می‌کند.

جهانی بر تحقق اشتغال تعهد شده دستگاه‌های اجرایی در سالجاری تاکید کرد و اظهار داشت: امسال در شهرستان کوهدشت بایستی دستگاه‌های اجرایی 3 هزار 409 فرصت شغلی جدید ایجاد کنند که تاکنون  بالغ بر 2 هزار و 542 شغل ایجاد و در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده که با توجه به زمان باقی مانده در سالجاری دستگاههای اجرایی باید تمام تعهد اشتغال خود را محقق کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز