خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره تعاون استان خبر داد ؛

دعوت از سرمایه گذاران هرمزگانی برای توسعه طرح های خود با دریافت تسهیلات/ طرح های سرمایه گذاری پر اشتغال شناسایی می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۲۵۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از شناسایی طرح های سرمایه گذاری پراشتغال در رسته های مختلف برای توسعه و ایجاد فرصت های جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، هادی ابراهیمی اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی در نظر دارد طرح های پر اشتغال استان را در رسته های مختلف شناسایی کند.

وی افزود: در کنار این اقدام طرح های نوآور و خلاق نیز با توجه به پتانسیل های استان  شناسایی خواهند شد تا برآیند اتصال آن ها رونق تولید و افزایش اشتغال استان و فرصت های شغلی باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: طرح های سرمایه گذاری پر اشتغال می توانند تسهیلاتی در قالب سرمایه در گردش، توسعه ای و ایجادی مرتبط با رسته فعالیت های خود دریافت کنند.

ابراهیمی عنوان کرد: رسته های اولویت دار اول استان شیلات، محصولات گلخانه ای، گردشگری، صنایع غذایی و تبدیلی هستند و در اولویت دوم فرآورده های معدنی، قطعه سازی و مجموعه سازی صنعتی و محصولات مهندسی، حمل و نقل و لجستیک، نوسازی بافت های فرسوده شهری و روستایی و خدمات درمانی قرار دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: برنامه ریزی شده است که در گام اول این طرح برای ۴۱۳ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: نیاز است تمام دستگاه های اجرایی، فرمانداران شهرستان ها و نهادهای حمایتی متقاضیان واجد شرایط دریافت، حمایت و تسهیلات را به سمت و سوی این طرح هدایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز