خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد لرستان:

۱۲۵ کالای مغایر با استاندارد در استان شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۶۸۸

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در راستای طرح کنترل بازار در سه ماهه سوم سال جاری، ۱۲۵ قلم کالای مغایر با استاندارد در بازار استان شناسایی شد.

به گزارش ایلنا، مرضیه قنبریان در گفت و گو با خبرنگاران به بازرسی ها و مواد غیر استاندارد در بازار اشاره کرد و اظهار داشت : فرآورده های مغایر مشاهده شده در بازار استان شامل مواردی از قبیل؛ باند زخم بندی، دستمال کاغذی، کاغذ توالت، عرق نعنا، پودر ماشین لباسشویی، پودر شوینده دستی،و تاپینگ پیتزا است.

وی افزود: از دیگر فرآورده های غیر استاندارد شناسایی شده شامل؛ گلاب، اجاق گاز، خرما، پنیر تازه، نمک، همبرگر، خیارشور، دوغ، زیتون شور، لوله پلی اتیلن، دندان مصنوعی، سرکه، چای سیاه، سیم، کبریت، کیک، لوله محافظ انعطاف پذیر کابل، عصا و واکر است.

مدیر کل استاندارد لرستان یادآور شد: بر اساس دستورالعمل های مربوطه، اقدامات لازم اعم از برخورد با واحدهای تولیدی استان و یا اعلام به استان های محل تولید، انجام می شود.

وی بیان کرد: در بازرسی کارشناسان اداره کل از سطح بازار استان، کالاهای مغایر با استاندارد شامل کالاهای فاقد نشان استاندارد، فاقد کد 10 رقمی، و جعل نشان استاندارد شناسایی می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز