خبرگزاری کار ایران

در میان استانداری‌های سراسر کشور؛

روابط عمومی استانداری لرستان موفق به کسب عنوان برتر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۶۸

مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، روابط عمومی استانداری لرستان را به لحاظ حجم تولیدات خبری و انتشار اخبار از طریق پایگاه خبری به عنوان روابط عمومی برتر در میان استان های مختلف کشور معرفی کرد.

مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، روابط عمومی استانداری لرستان را به لحاظ حجم تولیدات خبری و انتشار اخبار از طریق پایگاه خبری به عنوان روابط عمومی بر‌تر در میان استان‌های مختلف کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با ارسال نامه‌ای به استانداری‌های سراسر کشور، عملکرد حوزه اطلاع رسانی و اخبار استانداری‌های سراسر کشور در ۲۰ روز نخست آذرماه جاری را در قالب یک جدول مدون تهیه و ارسال کرده است.

در این نامه که به امضا روح اله جمعه‌ای رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور تهیه و ارسال شده، روابط عمومی استانداری لرستان با کسب ۳۰ امتیاز به عنوان بر‌ترین روابط عمومی کشور در این مدت به لحاظ فعالیت‌های اطلاع رسانی و خبری انتخاب و معرفی شده است.

بر همین اساس، استانداری‌های خراسان جنوبی با ۲۷ امتیاز، سمنان با ۲۴ امتیاز و خراسان رضوی با ۲۱ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در این نامه قید شده که در پایان هر ماه گزارش عملکرد خبری روابط عمومی استانداری‌های سراسر کشور، از سوی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور برای استانداران ارسال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز