خبرگزاری کار ایران

معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی:

خسارت خشکسالی در ۴ استان کشور شدید بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۹۲

خشکسالی به استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، سمنان و قسمتی از تهران خسارت شدیدی وارد کرده است.

معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خسارت ناشی از خشکسالی در چهار استان کشور را شدید دانست و گفت: خسارت خشکسالی به عشایر از جمله استان سمنان باید به صورت قانونمند تامین شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، حسن رکنی معاون امور تولیدات دامی در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه شهرستان گرمسار افزود: خشکسالی به استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، سمنان و قسمتی از تهران خسارت شدیدی وارد کرده است.

وی با تاکید بر لزوم حل قانونمند این خسارات گفت: باید با تامین منابع لازم برای مدت چهار ماه آینده به عشایر برای عبور از این دوران سخت کمک کنیم.

رکنی با اشاره به خسارت عشایر استان سمنان اظهار داشت: طرح ارزیابی خسارات عشایر این استان با حضور تیم های اعزامی از وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات علاوه بر فعالیت‌های این وزارت خانه، اقدامات دیگری از طرق قانونی باید صورت گیرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مقداری از علوفه مورد نیاز عشایر با مدت بازپرداخت چهارماهه تامین شده است که برای تامین منابع مورد نیاز این مدت باید از طریق وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران به صورت قانونمند اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز