خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی استانداری قم خبر داد؛

حضور هفت استاندار کشور در دومین نشست کارگروه منطقه یک در قم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۹۱

دومین نشست کارگروه منطقه یک کشور، فردا پنج شنبه ۲۲ خرداد ماه سال جاری در استانداری قم برگزار می شود / اولین جلسه این کارگروه، اوایل ماه جاری و به میزبانی استانداری تهران برگزار شده بود.

ایلنا: مدیرکل روابط عمومی استانداری قم گفت: دومین نشست کارگروه منطقه یک، با حضور استانداران هفت استان کشور و به میزبانی استانداری قم برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید رضا طباطبایی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: دومین جلسه کارگروه منطقه یک با حضور استانداران استان های قم، قزوین، تهران، البرز، سمنان، مازندران و گلستان، فردا پنج شنبه ۲۲ خرداد ماه سال جاری در استانداری قم برگزار می شود.

وی در خصوص اهداف این نشست، گفت: کارگروه های منطقه ای بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و در راستای هم افزایی بیشتر استانداران برای پیشبرد بهتر برنامه های دولت تدبیر و امید و هماهنگی و مشارکت در طراحی نظام برنامه ریزی توسعه ملی و منطقه ای تشکیل شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با بیان این که اولین جلسه این کارگروه، اوایل ماه جاری و به میزبانی استانداری تهران برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: در این جلسه مصوب شده بود که استان قم میزبان جلسه بعدی کارگروه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز