خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری قزوین خبرداد:

برگزاری مسابقه خوشنویسی خط عشق به مناسبت محرم در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۶۹۱

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری مسابقه خوشنویسی خط عشق به مناسبت دهه اول محرم و سومین هفته فرهنگی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد درافشانی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: مسابقه خوشنویسی «خط عشق» با موضوع محرم و عاشورای حسینی در سه رشته نستعلیق و شکسته نستعلیق و خط تحریری (خط خودکاری) برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ مرداد ماه سالجاری ذکر کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق، آثار خود را به دبیرخانه مسابقه خوشنویسی « خط عشق»بلوار آزادگان (غیاث آباد)،جنب مسجد امام خمینی (ره) -اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین-انجمن خوشنویسان استان قزوین ارسال کنند.

درافشانی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در بخش خط تحریری (خط خودکاری) می‌توانند تصویر آثار خود را به شماره پیام رسان ۰۹۳۶۸۰۴۳۷۶۰ ارسال کنند،افزود: شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۸۳۳۶۸۶۸۲۲ تماس بگیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به هشت رتبه برگزیده در خط نستعلیق و خط شکسته نستعلیق هر نفر ۲۰ میلیون ریال و هشت رتبه تقدیری در خط نستعلیق و خط شکسته نستعلیق هر نفر پنج میلیون ریال و ۱۰ رتبه برگزیده در خط تحریری (خودکاری)هر نفر سه میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: داوری آثار از روی اصل اثر، یکم شهریور و اختتامیه چهارم شهریور همزمان با افتتاح نمایشگاه به‌صورت مجازی است،آثار ارسال باید بدون قاب،تذهیب و پاسپارتو باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز