خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین در پیام نوروزی خود مطرح کرد؛

رونق تولید؛ نخستین اولویت دولت در سال 98/ برگزاری کنگره 3 هزار شهید قزوین مهم‌ترین رویداد فرهنگی سال 97

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۶۲

استاندار قزوین در پیام نوروزی خود تحقق اهداف طرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب و رونق تولید به عنوان شعار سال 98 را به عنوان مهم ترین اولویت های مدیران استان قزوین در سال جدید نام برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی در پیام نوروزی خود  گفت: ماه مبارک رجب و میلاد باسعادت امام علی (ع) و سال جدید را به همه ملت ایران بویژه مردم استان قزوین تبریک می گویم و برای همه آرزوی توفیق دارم.

وی در ادامه افزود: سالی را که پشت سرگذاشتیم، سال پر فراز و نشیبی بود و از یک طرف توفیقات زیادی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نصیب ملت شد و از طرف دیگر کشور با مشکلاتی مواجه شد که باعث شد مردم سختی‌هایی را تحمل کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه بیشترین توفیقات کشور در سطح ملی در حوزه تولید بویژه در صنایع نفت و پتروشیمی بود،ادامه داد: در سطح استان نیز تلاش شد با تزریق تسهیلات به بخش‌های صنعت،کشاورزی و گردشگری ،چرخ تولید و اشتغال از حرکت باز نایستد و با وجود مشکلات، توفیقات خوبی نصیب استان شد.

زاهدی اظهار داشت:بر اثر تحریم های ظالمانه دشمن،مردم عزیر ما در ماه های پایانی سال گذشته ،مشکلات زیادی از جهت گرانی کالاها و خدمات متحمل شدند و دولت نیز تلاش زیادی کرد تا با تامین کالاهای اساسی بتواند روند افزایش قیمت ها را متوقف سازد.

وی همچنین گفت: ایران کشوری است که وابستگی زیادی به فروش و درآمد نفت دارد بنابراین تحریم ها می تواند اثر خود را داشته باشد اگرچه تحریم برای مردم ما امر جدیدی نیست و از سال 58 تا به امروز آن را تجربه کرده و می کنند.

استاندار قزوین اظهار داشت: مسئولان و کارگزاران قدردان مردم هستند و راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته هم به خوبی نشان داد که مردم پای نظام خود ایستاده اند و از کشور و انقلاب خود دفاع می کنند.

زاهدی در بخش دیگری از پیام نوروزی خود گفت: سال گذشته در استان قزوین علاوه بر حوزه اقتصادی و تولید در بخش های عمرانی نیز توفیقاتی به دست آمد که مهم ترین آن افتتاح خط آهن قزوین -رشت بود که بعد از سال ها به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: پیگیری و اجرای دو خطه کردن راه آهن تهران -قزوین،سدهای نهب و بالاخانلو،خط آهن قزوین-زنجان و پیگیری اجرای طرح خط آهن قزوین به ساوه و استان مرکزی از دیگر توفیقات استان در بخش عمرانی بود.

استاندار قزوین با اشاره به دستاوردهای استان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سالی که گذشت،تصریح کرد:برگزاری کنگره 3 هزار شهید قزوین مهم ترین رویداد فرهنگی استان در سال 97 بود که از جمله بهترین کنگره های برگزار شده در سطوح ملی بود که از نظر نقش دستگاه های مختلف، حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و استقبال اقشار مختلف مردم یک رویداد بی نظیر در کشور بود.

زاهدی با اشاره به اولویت ها و برنامه های استان برای سال جدید،اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در اواخر سال گذشته توسط مقام معظم رهبری صادر شد، مسیر مسئولان و کارگزاران را در یک حرکت جدید ترسیم و مشخص کرد که در کنار نام گذاری و تعیین اهداف و شعار امسال همه توان و امکانات خود را برای تحقق آنها به کار خواهیم بست تا مردم از نتایج آن بهره مند شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز