خبرگزاری کار ایران

حسینی، نماینده قزوین در مجلس:

باید مشکلات و موانع اداری تولیدکنندگان رفع شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۵

مشکل اقتصاد باید در داخل کشور حل شود و تولیدکنندگانی داریم که در عرصه تولید اهتمام خاصی به اشتغال زایی و تولید محصولات دارند اما متاسفانه در پیچ و خم های اداری با مشکل مواجه می‌شوند و مسئولین باید این مشکلات و موانع را حل کنند.

ایلنا: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اقتصاد باید در داخل کشور حل شود. تولیدکنندگانی داریم که در عرصه تولید اهتمام خاصی به اشتغال‌زایی و تولید محصولات دارند، اما متاسفانه در پیچ و خم‌های اداری با مشکل مواجه می‌شوند و مسئولین باید این مشکلات و موانع را حل کنند.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی سپاه استان قزوین؛ حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در همایش تعامل بسیج اصناف استان و مسئولان با بیان اینکه مشکلات و پیچ و خم‌های اداری برای تولیدکنندگان باید حذف شود، افزود: تجربه دوران پس از انقلاب نشان داده که استکبار همیشه بی‌اعتماد بوده است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع مکرراً تاکید کرده‌اند.

حسینی تصریح کرد: غرب همیشه به دنبال این بوده است تا با بهانه‌های بیهوده، در سر راه پیشرفت کشور مانع ایجاد کند و تلاش می‌کند تا به هر روشی که شده نظام را به چالش بکشد.

این مسئول ادامه داد: ایران هیچ‌گاه به دنبال ایجاد هیاهو و ماجراجویی نبوده و همیشه تلاش کرده است تا در فضایی مسالمت‌آمیز به مذاکره بپردازد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اخیر، ابراز کرد: نتیجه اصلی این مذاکرات برای ما، به رسمیت شناختن حق قانونی غنی‌سازی بود، حقی که دشمن به پذیرفتن آن تن نمی‌داد.

حسینی افزود: نتایج این مذاکرات برای هیچ یک از طرفین در عین حال که برد نبود، باخت هم نبود.

در ابتدای این جلسه محمود الیکاهی، مسئول سازمان بسیج اصناف استان هدف از برگزاری این جلسه را تعامل بیشتر اصناف استان با مسئولین در زمینه رفع مشکلات اقتصادی دانست.

شایان ذکر است این جلسه با حضور پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، جودکی رئیس سازمان تعزیرات و رئیس اتحادیه‌ها و اصناف استان در سالن شهید حسن‌پور سپاه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز