خبرگزاری کار ایران

خانپور خبر داد:

راه‌اندازی 44 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۹۳۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 44 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور امروز شنبه با اعلام این خبر افزود: برای ساخت و راه‌اندازی این تعداد واحد تولیدی 945 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است. با راه‌اندازی این واحدهای تولیدی برای 883 نفر به‌طور مستقیم اشتغال فراهم شده است.

رئیس هیات‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین متذکر شد: بیشترین میزان واحدهای به بهره‌برداری رسیده در سال‌جاری مربوط به شهرک‌های صنعتی لیا با 19 واحد و کاسپین 1 و 2 بوده است.

خانپور با اشاره به محصول تولیدی این واحدها گفت: جک هیدرولیکی، اکسید آهن، گرانول پلیمری،اجاق گاز فردار، سیلیکات سدیم مایع، پارچه کشباف گرد، تقویت کننده‌های انتقال مخابراتی، بطری از PET، مواد شوینده، قطعات سیستم برق‌رسانی و احتراق، رنگرزی، ریخته گری آلومینیوم، پاکت های روکش دار و... از جمله تولیدات این واحدها به شمار می روند.

این مسئول با اشاره به طرح‌های صنعتی در مرحله ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی قزوین، یادآور شد: در حال حاضر 339 طرح صنعتی در مرحله دیوارکشی، نصب سوله و نصب ماشین آلات و تجهیزات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستند که با راه‌اندازی این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال پایدار بیش از 12 هزار نفر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز