خبرگزاری کار ایران

معاون تعزیرات استان:

نظارت بر واحدهای بزرگ تولیدی و توزیعی قزوین افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۲۱۸

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی قزوین بر ضرورت تقویت سیستم نظارت بر واحدهای بزرگ تولیدی، توزیعی و خدماتی تأکید کرده و گفت: برای پایش و تنظیم بازار، توازن عرضه و تقاضا، علاوه بر حضور میدانی، باید نظارت‌های نظام‌مند، با سامانه‌های الکترونیکی به‌صورت دقیق اجرا شوند.

به گزارش ایلنا، حجت بیک گفت: برای پایش واحدهای تولیدی و خدماتی، پیشگیری از هرگونه تخلف، از دو کارخانه آب معدنی، محصولات شوینده و بهداشتی سرکشی شد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی قزوین افزود: در این بازرسی‌ها ضمن بررسی سامانه‌ها و مستندات شرکت‌ها، خط تولید، موجودی انبارها، محل نگهداری مواد اولیه و کالا، همچنین قیمت و وزن محصولات کنترل شد تا در صورت وجود تخلف، پیش از آن‌که کالایی از واحد مربوطه به‌دست مصرف‌کنندگان برسد، قیمت‌ها اصلاح شوند.

به گفته بیک نبود نظارت‌های هوشمند، زمینه‌ساز تخلفات متعددی می‌شود و اصلاح روند موجود، نیازمند هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی است.

این مسئول به تولیدکنندگانی که بدون درنظر گرفتن ضوابط قیمت‌گذاری، اقدام به افزایش خودسرانه قیمت‌ها کرده و یا نرخ واقعی بر روی محصول درج نکنند، هشدار داده و گفت: برای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان به تخلفات شرکت‌های بزرگ به‌صورت ویژه و فوری رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز