خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

احداث پروژه میدان میوه وتره بار قزوین توسط حجره‌داران انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۵۸

عضو شورای شهر قزوین گفت: برای احداث میدان میوه وتره بار مرکزی باید از توان و سرمایه حجره‌داران و مالکان فعلی میدان استفاده شود.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری با تاکید بر اینکه باید در جابجایی میدان میوه وتره بار از ظرفیت حجره‌داران برای سرمایه‌گذاری استفاده شود، اظهار کرد: حجره‌داران افراد سرشناس، مومن‌ و متمولی هستند که در همه عرصه‌ها پشتیبان انقلاب، نظام و میهن اسلامی بودند و همراه مردم هستند و لازم است تا در پروژه جابجایی میدان میوه تره بار از ظرفیت این افراد در سرمایه‌گذاری استفاده شود.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: اصل و فرع کار در این پروژه حجره‌داران هستند؛ چرا که مالک، آن‌ها هستند و تا خود حجره‌داران پای کار نباشند و سرمایه‌گذاری توسط آن‌ها انجام نشود در هیچ بحثی در موضوع میدان میوه وتره بار شرکت نخواهم کرد.

وی تاکید کرد: زمان در انتقال و جابجایی میدان و میوه تره بار بسیار مهم است و باید در کمترین زمان ممکن صورت گیرد و با نظارت شهرداری و شورا تقویم زمان بندی ارایه شود و بر اساس آن پروژه پیش رود؛ امیدواریم که پروژه احداث میدان میوه و تره بار مرکزی شهر در این دوره از شورا به نتیجه برسد و یکی از افتخارات شورای ششم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز