خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

انتقال میدان میوه و تره‌بار قزوین در کمیسیون تخصصی بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۰۲

رئیس شورای شهر قزوین با بیان اینکه طرح جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار قزوین برای بررسی جزئیات بیشتر می‌تواند در کمیسیون تلفیق یا عمران بررسی شود، گفت: پیشنهادات باید در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه علنی شورای شهر قزوین شامگاه گذشته با دستور کار پیگیری مطالبات شورا پیرامون سه پروژه شامل احداث میدان میوه و تره بار، احداث دو تقاطع غیرهمسطح و شفاف سازی پروژه تصفیه شیرابه در سایت محمدآباد با حضور شهردار برگزار شد.

علی فرمانی در این جلسه گفت: باتوجه به اهمیت جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار شهر قزوین انتظار می‌رفت سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین مدل‌های بیشتری را برای اجرا پیشنهاد می‌داد تا بهترین آن‌ها انتخاب شود.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: باتوجه به اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه زیاد است و نمی‌توان در دو مرحله چهار هزار میلیارد تومان را تامین کرد، می‌توان این طرح را در فازهای مختلف اجرا کرد.

وی اضافه کرد: کوچک‌تر کردن فازها و یا پیداکردن سرمایه‌گذار با توان مالی زیاد برای اجرای پروژه در زمان مناسب ضرورت دارد، همچنین هزینه‌های درنظر گرفته شده برای شهرداری هم باید به نوعی باشد که امکان تامین آن وجود داشته باشد.

فرمانی اظهار کرد: اجرای طرح باید به‌گونه‌ای باشد که دارای ارزش افزوده بوده و غرفه‌داران در میدان آسیب نبینند؛ باید شرایطی فراهم کرد تا افراد با اشتیاق به مکان جدید منتقل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز