خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

برای جابه‌جایی میدان تره‌بار قزوین از نظرات غرفه‌داران استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۳۱۲

عضو شورای شهر قزوین گفت: برای جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها و اجرای مناسب پروژه جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار قزوین، توجه به ذی‌نفعان و کمک گرفتن از آن‌ها اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه اشدری در جلسه علنی شورای شهر قزوین گفت: یکی از مواردی که درباره جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از نظر فعالان این حوزه و هماهنگ بودن با اتحادیه است تا با استفاده از نظرات، اشتباهات گذشته تکرار نشود.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: این طرح مدت‌ها است متوقف شده و ادامه اجرای آن هم مشخص نیست؛ شهرداری می‌تواند از ظرفیت غرفه‌داران در میدان استفاده کند و باتوجه به اینکه این افراد توان مالی دارند می‌توانند در صورت تخصیص زمین به آن‌ها خودشان کار ساخت و ساز را انجام دهند.

نیازمند نهضت آسفالت در شهر قزوین هستیم

ولی چگینی هم در این جلسه به اجرای کمربندی شرق و پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: تلاش شهردار در اجرای پروژه قابل تقدیر است و امیدواریم این طرح در روان‌سازی ترافیک تاثیرگذار باشد.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: درحال حاضر تمام ظرفیت‌ها برای احداث این کمربندی هدایت شده‌اند؛ لازم است آسفالت سایر مناطق هم مورد توجه گیرد و نیازمند نهضت آسفالت هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران در بازتاب پروژه‌های مدیریت شهری و اخبار شورای شهر پیشنهاد داد در کنار تقدیر از اصحاب رسانه، خبرنگاران فعال در شورا هم به صورت جداگانه تقدیر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز