خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های وارده به تعزیرات پنج روز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۷۶۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های وارده به تعزیرات در کشور ۱۵ روز است، گفت: این درحالی است که میانگین رسیدگی به تخلفات صنفی در قزوین به کمتر از پنج روز رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا حسن پور روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی قزوین افزود: میانگین رسیدگی به پرونده های تخلفات صنفی در استان قزوین به ۴.۸ روز رسیده است.

این مسئول همچنین گفت: در سال جاری هزار و ۹۶۲ پرونده تخلف صنفی وارده به تعزیرات حکومتی قزوین ثبت شد که به همراه ۶۲ پرونده وارده از سال قبل مورد رسیدگی قرار گرفت و مختومه اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: جمع محکومیت های مالی مربوط به این پرونده ها ۱۶۰ میلیارد ریال بوده است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر گران فروشی در صدر فراوانی تخلفات صنفی قزوین قرار دارد،اظهار کرد: پیش از این عدم درج قیمت بیشترین میزان تخلفات بود که تشدید جرایم از جمله نصب پلاکاردها موجب شد تا شاهد کاهش این نوع از پرونده ها باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در ۲ ماهه امسال نیز هزار و ۲۴۶ فقره بازرسی از اصناف قزوین انجام و ۴۷۹ پرونده تخلف تشکیل شد.

حسن پور گفت: طی این مدت ۱۶۹ مورد نصب پلاکارد در اصناف متخلف داشتیم و همچنین ۱۹۳ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

وی اظهار کرد: در راستای رسیدگی به پرونده های دارای شاکی خصوصی از سال گذشته شعبه ویژه ای در تعزیرات قزوین راه اندازی کردیم که بیشتر تمرکز آن مربوط به شکایت های مردمی از اصناف حوزه خدمات است.

این مسوول گفت: راه اندازی این شعبه ویژه را به تعزیرات کشور نیز پیشنهاد دادیم که مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار کرد: بیشترین شکایت های صنفی از حوزه خدمات مربوط به تعمیرگاه ها، کابینت سازی ها و مبلمان سازی هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز