خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر:

تجلیل از مفاخر قزوین در برنامه مدیریت شهری قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۲۸

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: تکریم چهره‌های ماندگار و مفاخر قزوین، هنرمندان و فعالان هنری قرآنی و نخبگان علمی که برخی از آن‌ها بسیار گمنام هستند اما در سطح کشور و جهانی افتخارات بی نظیری دارند باید در طول سال در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: اقدام شورا و مدیریت شهری قزوین در تجلیل از قهرمانان ورزشی استان باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی و روحیه قهرمان پروری خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین  با اشاره به لایحه مساعدت شهرداری قزوین به تیم فوتبال شمس آذر عنوان کرد: با توجه به راهیابی تیم فوتبال شمس آذر به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در راستای طرح اعضای شورا مبنی بر مساعدت به این تیم لایحه به شورا ارائه ‌شده است .

وی تصریح کرد: البته شورا و مدیریت شهری قزوین در تدارک برگزاری جشن قهرمانی این تیم و عوامل اجرایی آن است تا مراسمی شایسته این تیم در شهرداری قزوین صورت گیرد.

این عضو شورای شهر قزوین خواستار فضاسازی و اطلاع رسانی شهری درخصوص این برنامه توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در ادامه با انتقاد از عدم پوشش مناسب برنامه‌های مدیریت شهری قزوین در رسانه ملی گفت: باید برنامه‌های امید آفرین و نشاط آور در جامعه توسط رسانه‌ها منعکس شود اما شاهدیم پوشش مطلوبی از برنامه‌های مدیریت شهری به ویژه برنامه تجلیل از قهرمانان ورزشی نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز