خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

انجام 30 هزار بازدید از خودروهای حمل فرآورده‌های دامی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۲۴

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: در سال جاری 30 هزار بازدید از خودروهای حمل فرآورده‌های خام دامی انجام و برای آن‌ها مجوز بهداشتی صادر شد.

به گزارش ایلنا، راول غلامپوراقدمی گفت: در 11ماهه سال جاری 620دستگاه خودروی ویژه حمل فرآورده خام دامی که وظیفه حمل و جابجایی فراورده خام دامی را دراستان برعهده دارند، توسط ادارات دامپزشکی استان بازدید شده و پس از احراز شرایط مناسب دامپزشکی مجوز حمل فرآورده‌های دامی را دریافت کردند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین با تاکید بر رعایت سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی عنوان کرد: خودرو های حمل فرآورده خام دامی باید از لحاظ بهداشتی و رعایت زنجیره سرد شرایط لازم را برای حمل گوشت مرغ و ماهی دارا باشند و در همین راستا ادارات تابعه این اداره کل برای صدور مجوز حمل خودروها نسبت به بازدیدهای دوره‌ای از خودروهای حمل اقدام می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: تمام فرآورده‌های خام دامی که وارد شهرستان می‌شود، توسط دامپزشکی مبدا پلمب شده و کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان مقصد، پس از بررسی مجوز حمل و رعایت شرایط دمایی (زنجیره سرد) نسبت به فک پلمب اقدام و اجازه توزیع در سطح شهرستان صادر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز