خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل دامپزشکی استان مطرح کرد:

برخورد قاطعانه با عرضه کنندگان گوشت‌های فاسد در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۱۹۵

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: اداره کل دامپزشکی استان با عرضه کنندگان گوشت‌های تاریخ گذشته در قزوین قاطعانه برخورد می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، یداله کلهر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ که منجر به تعطیلی بسیاری از رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و لغو مراسم‌ها شد، مقادیری از گوشت و آلایش خوراکی دامی در سردخانه‌ها ذخیره و به صورت منجمد نگهداری شده است که در مواردی به واسطه عدم رعایت زنجیره سرد، نگهداری نامناسب در سردخانه‌ها و انقضای تاریخ مصرف، در برخی موارد قابلیت تمدید تاریخ مصرف برای خانوار را ندارند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان، ضمن هشدار به عرضه کنندگان محصولات تاریخ گذشته و بدون شناسه معتبر دامپزشکی «که تهدیدی علیه بهداشت و مخاطره سلامت عمومی جامعه است»، تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی برخورد شدیدی با همه واحدهای عرضه مجاز و غیر مجاز ثابت و پخش کننده‌های سیار گوشت‌های منجمد تاریخ گذشته خواهد شد.

کلهر در پایان به عموم مردم توصیه کرد که از خرید و مصرف هرگونه فرآورده‌های دامی تاریخ گذشته و بدون هویت خودداری و در صورت مشاهده موارد مذکور فوراً موضوع را به ادارات دامپزشکی شهرستان مربوطه گزارش و یا با شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان قزوین در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز