خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

فعالیت 200 کارشناس رسمی دادگستری در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۵۹

رئیس هیأت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین گفت: در حال حاضر 200 کارشناس در 43 حوزه فعالیت دارند که سطح علمی آن‌ها بالا بوده و حتی تعدادی از آن‌ها هیأت علمی دانشگاه‌های معتبر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا فرخزاد در همایش مهارت افزایی کارشناسان رسمی دادگستری منطقه هفت کشور گفت: در این همایش ضمن آشنایی کارشناسان و کارآموزان با مشکلات و قوانین، هم اندیشی و تبادل تجریبات بین مناطق مختلف صورت می‌گیرد که به ارتقای سطح خدمات منجر می‌شود.  

رئیس هیأت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین عنوان کرد: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین از سال 79 آغاز به کار کرده است و درحال حاضر خدمات را در 43 حوزه ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: راه و ساختمان، نقشه برداری، نفقه، حسابرسی، امور بانکی، کشاورزی و پزشکی بیشترین فراوانی کارشناسی را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول ادامه داد: کارشناسان رسمی دادگستری مشاوران امین و دارای تخصص هستند که نظرات خود را به قضات و یا سایر دستگاه‌های درخواست کننده ازجمله بانک‌ها، ادارات و شهرداری‌ها ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: هر دو سال پس از برگزاری آزمون کتبی و عملی، کارشناسان جدید جذب شده و به مدت 18 ماه کارآموزی خواهند داشت و درحال حاضر 100 کارشناس درحال طی دوره کارآموزی هستند.

فرخزاد ادامه داد: بروزرسانی تعرفه کارشناسان یکی از دغدغه‌های موجود است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز