خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش:

رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا در مدارس جدی گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۷۵۱

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سویه جدید کرونا گفت: باتوجه به سویه جدید کرونا لازم است مدارس دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش، ضدعفونی سطوح و سایر موارد را مانند سابق رعایت کنند.

به گزارش ایلنا، اعظم گودرزی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در برنامه‌های وزارتی معمولا قزوین جزء اولین استان‌هایی است که طرف مشورت ما قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره سویه جدید کرونا اظهار کرد: سویه جدید کرونا درحال گسترش است و احتمالا تا دو هفته آینده ایران را به شدت درگیر خواهد کرد.

وی همچنین خواستار استفاده از کمک استانداری برای تجهیز مدارس به تهویه مناسب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین هم در این دیدار با اشاره به تجهیز برخی مدارس به تهویه مناسب گفت: تلاش در جهت افزایش تعداد مدارس استان به تهویه مناسب ادامه دارد.

نقی سیاهکالی مرادی افزود: سلامت روان دانش آموزان از سلامت جسم آنان مهمتر است؛ زیرا آسیب‌های سلامت روان در بسیاری از موارد جبران ناپذیر است؛ بنابراین با توجه به اینکه آموزش غیرحضوری سلامت روان دانش آموزان را تهدید می‌کند تلاش خواهیم کرد تا کلاس‌های درس به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز