خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد قزوین برای برگزاری کنگره بین المللی شعر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۸۰۳

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد قزوین در حوزه بین‌الملل برتر شده است، ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌تواند در برگزاری کنگره بین المللی شعر ایثار به بنیاد کمک کند.

به گزارش ایلنا، سمیه اسمعیلی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد قزوین با اشاره به کنگره بین‌المللی شعر ایثار گفت: با توجه به اینکه کنگره یاد شده ماهیت ملی و بین‌المللی دارد، نیاز داریم همه مسئولان استان همراه یداشته باشند تا برنامه فوق به نحو مطلوبی با هدف تبیین مفهوم ایثار و شهادت به آحاد جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: زمان برگزاری کنگره فوق پایان اسفند ماه است و دی ماه آثار شاعران جمع‌آوری و بهمن ماه داوری می‌شود.

 وی نحوه برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار را تشریح کرد و افزود: این کنگره در حوزه ایثار شامل جهاد تبیین، نخبگان علمی، شهدای مقاومت، شهدای حرم و نوجوان و حوزه زنان عاشورایی شامل زن ایرانی، حریم و بانوی بهشت است

این مسئول ادامه داد: بخش‌های اصلی کنگره، شعر در قالب‌های کهن و سنت، شعر در قالب نو و نیمایی، شعر کودک و نوجوان و سرود، ترانه و تصنیف و بخش ویژه زبان‌های عربی و انگلیسی است.

 رئیس دانشگاه آزاد قزوین هم در این دیدار گفت: این کنگره فرصت خوبی برای استان قزوین است و باید از ظرفیت‌های مختلف آن استفاده کرد.

اسماعیل زینالی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در برگزاری با کیفیت کنگره بین‌المللی شعر ایثار با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین همکاری می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: این دانشگاه اساتید و هیأت علمی برتر در حوزه ادبیات دارد که می‌توانند در برپایی کنگره یاد شده به بنیاد کمک‌ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز