خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید کشور:

ظرفیت‌های موجود برای برگزاری باکیفیت کنگره بین المللی شعر ایثار استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۲۸۳

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: باید کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی به منظور بازتاب مفهوم ایثار و شهادت در سطح ملی و بین‌المللی با کیفیت مطلوب در قزوین برگزار شود و در این راستا استفاده از ظرفیت‌های موجود ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مختاری در نشست هماهنگی برگزاری هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی که در سالن جلسات بنیاد شهید برگزار شد، گفت: قزوین پتانسیل‌های خوبی در برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی دارد، به همین دلیل می‌توان این کنگره را باکیفیت مطلوب در این استان برگزار کرد.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: مسئولان بنیاد باید با تقویت تعاملات خود با همه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های این نهادها در برگزاری این کنگره استفاده کنند و نباید در برگزاری این رویداد از سمت مسئولان کوتاهی شود.

وی عنوان کرد: در اجرای برنامه‌های ترویجی باید جریان‌سازی با تبیین مفهوم ایثار و شهادت صورت گیرد تا همه مردم ایران و حتی دنیا با این مفهوم آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم در این جلسه گفت: مسئولان بنیاد قزوین جهت برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند تا بتوانند آن را باشکوه برگزار کنند.

سمیه اسماعیلی در ادامه اقدامات اولیه در برگزاری هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی را تشریح کرد.

در پایان هم این مسئولان از تعدادی از خانواده‌های شهدا دیدار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز