خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد شهید قزوین:

نخستین جشنواره ملی قصه‌گویی ایثار برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۲۴۲

معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: نخستین جشنواره ملی قصه‌گویی با محوریت ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، فاطمه نسخه‌چی با اعلام این خبر افزود: بزودی فراخوان برگزاری جشنواره ملی قصه‌گویی اعلام خواهد شد تا هنرمندان قزوینی که در زمینه قصه‌گویی مهارت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در دوران کودکی و نوجوانی تاثیر بسزایی دارد لذا باید بستر‌های مناسبی جهت تحقق این مهم مهیا کرد تا این قشر با مفهوم، اهمیت و ابعاد مختلف این فرهنگ آشنا شوند.

وی افزود: شناخت کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت موجب خواهد شد که آن‌ها در زندگی روزمره خود تعاملات و اتفاقات کوچکی به تاسی از این فرهنگ رقم بزنند.

این مسئول بیان کرد: راهکار‌های مختلفی وجود دارد که کوکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند که قصه‌گویی یکی از مهمترین آن‌ها است و می‌تواند به نحو مطلوبی این فرهنگ را برای آن‌ها تبیین کند و در همین راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران جشنواره ملی قصّه‌گویی را با هدف گسترش پایدار مفهوم ایثار در سطح جامعه و با نگاه جدی به اثرگذاری بر کودکان نسل امروز برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز