خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار بر نقش صنایع کوچک در رسیدن به خودکفایی اقتصادی

کد خبر : ۱۱۱۷۰۶۰

استاندار قزوین به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک پیامی را صادر کرده و از فعالان این عرصه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک پیامی را صادر کرده و از فعالین این عرصه قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

نام گذاری یک روز در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک، نشان از اهمیت و جایگاه این حوزه در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

امروزه نقش صنایع کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال مولد و پایدار، رونق تولید و خودکفایی اقتصادی بی بدیل است، یقیناً توجه به توسعه این صنایع و حمایت از ایجاد آن‌ها می‌تواند، ایران را به قدرت اقتصادی اول منطقه تبدیل و عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز بیست و یکم مردادماه بعنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک و تبریک این روز خجسته به همه جهادگران خط مقدم جبهه اقتصادی و همچنین کارکنان و مدیران عزیز شرکت شهرک‌های صنعتی استان، لازم می‌دانم مراتب سپاس و قدردانی خودم را از زحمات و تلاش‌های همه جهادگران عرصه تولید و کارآفرینی اعلام نمایم.

امیدوارم در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام گذاری شده است بتوانیم گام‌های استوار و بلندی در جهت بهبود کمیت و کیفیت تولید برداریم، موفقیت و سربلندی همه شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز