خبرگزاری کار ایران

پیام تشکر استاندار اصفهان از حضور مردم:

استاندار اصفهان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۱۰

یقیناً خدمتگزاران شما مردم شریف و فهیم استان در دولت تدبیر و امید به پاس حماسه این حضور بی نظیر بر خود فرض می دانند تمامی مساعی خویش را در راه توسعه و پیشرفت همه جانبه استان مصروف نموده و از هیچ خدمتی دریغ ننمایند.

ایلنا: استاندار اصفهان با صدور پیامی از حضور چمشگیر آحاد مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار اصفهان در راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نمود.

متن پیام رسول زرگرپور به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

در یوم‌الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر استان اصفهان به زنان، ‌مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوه‌مند را به روز وجد و سرور دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان و روز یأس و نومیدی دشمنان اسلام و ایران تبدیل کرد.

شما مردم غیور استان همگام با مردم سراسر کشور، ‌با حضور خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن حماسه‌ای شکوه‌مند و به یادماندنی آفریدید و با شاد نمودن میلیون‌ها عاشق و آزاده جهان که به انقلاب اسلامی چشم دوخته‌اند، مکر و حیله دشمنان را نقش بر آب نمودید.

بی‌شک رشادت مثال زدنی شما مردم شهید پرور در سال‌های غربت اسلام و مبارزات مردم در سرنگونی رژیم طاغوت و ۸ سال دفاع مقدس، ستودنی و درخور تحسین و تکریم است و نام این استان بلند آوازه بر بام پرافتخار ایران چون رنگ آسمانی گنبدهای فیروزه‌ایش ماندگار و همچون ارادهٔ آهنین انسان‌های آزاده‌اش مستحکم است.

درود خدا بر شما مردم شهید پرور و ولایتمدار استان که با حضور عزتمندانه خود جلوه دیگری از پایداری و مقاومت را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های امام شهیدان(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بار دیگر تجدید میثاق نمودید. باشد که وعده‌های نصرت الهی، فتح الفتوحی دیگر در تاریخ اسلام بوده و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) شود.

یقیناً خدمتگزاران شما مردم شریف و فهیم استان در دولت تدبیر و امید به پاس حماسه این حضور بی‌نظیر بر خود فرض می‌دانند تمامی مساعی خویش را در راه توسعه و پیشرفت همه جانبه استان مصروف نموده و از هیچ خدمتی دریغ ننمایند.

توفیق روزافزون شما مردم بزرگوار و انقلابی ایران اسلامی و بویژه مردم فهیم اصفهان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز