خبرگزاری کار ایران

بیانیه ۱۸۰ نماینده مجلس درباره حج امسال

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۳۹

در بخشی از بیانیه نمایندگان مجلس درباره حج امسال آمده است: علیرغم تمام دشمنی ها و موانع جهت حضور ایران به عنوان میراث دار اسلام ناب محمدی، تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری همواره بر حضور عزتمندانه همراه با کرامت و امنیت حجاج ایران اسلامی در این عمل عبادی و سیاسی بوده است.

به گزارش ایلنا متن این بیانیه به شرح زیر است:

مناسک نورانی حج میراثی گرانقدر از حرکت توحیدی انبیا الهی در طول تاریخ بشر است، عرصه ای که جلوه ای از شوق بندگی توجه کامل انسان به مبدا لایزال هستی بوده و بارقه ای است محشر کبری است.

علیرغم تمام دشمنی ها و موانع جهت حضور ایران به عنوان میراث دار اسلام ناب محمدی، تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری همواره بر حضور عزتمندانه همراه با کرامت و امنیت حجاج ایران اسلامی در این عمل عبادی و سیاسی بوده است.

حج امسال حقیقتا هم در محتوا و هم در تشریفات، جزو مناسک به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همت بالا و تلاش های ستودنی و مدیریت جهادی و انقلابی بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و کارگزاران و عوامل حج که موجب حج عزتمندانه که موجب کرامت و امنیت، ۸۶ هزار زائر ایران اسلامی شد، تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم که هر سال شکوه و عزمت حج ابراهیمی با تبلور بیشتر از گذشته به دنیا نمایش گذاشته شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز