خبرگزاری کار ایران

حساب آسیا از لیگ برتر جدا است؛

حجازی: استقلال کار راحتی مقابل بوریرام ندارد / حذف شدن فاجعه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۰۸

بوریرام می‌آید که ببرد و احتیاط نمی‌کند و همین مسئله به نفع استقلال است. استقلال باید تلاش کند گل بزند چون با یک گل خیالش راحت می‌شود.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: در سه بازی گذشته جدا از نتیجه استقلال بازی‌های خوبی هم انجام نداده است.

آتیلا حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: حساب بازی‌های آسیایی از لیگ جدا است و خدا کند استقلال در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرد. عدم حضور خسرو حیدری خیلی تأثیرگذار بوده اما استقلال نباید تا این حد به یک بازیکن متکی باشد چون استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد.

وی تصریح کرد: ‌ در خبرها خواندم استقلال به لحاظ مالی خیلی مشکل دارد و ممکن است این مسأله به تیم ضربه بزند، در مجموع استقلال در آستانه دیدار با بوریرام شرایط سختی دارد اما این بازی سرنوشت‌ساز است و هر مشکلی دارند باید برای بعد از این بازی بگذارند.

مربی سابق استقلال در مورد بوریرام نیز گفت: بوریرام تیم بدی نیست و در تهران هم خوب کار کرد و استقلال کار راحتی مقابل این تیم ندارد، اما استقلال با یک گل اندوخته‌ای که دارد، می‌تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. بوریرام می‌آید که ببرد و احتیاط نمی‌کند و همین مسئله به نفع استقلال است. استقلال باید تلاش کند گل بزند چون با یک گل خیالش راحت می‌شود.

حجازی در پایان تاکید کرد: اگر استقلال ببازد و از آسیا حذف شود هم فاجعه نیست، چون این همه تیم‌های خوب در آسیا حذف شده‌اند. فقط حیف است استقلال در این مرحله حذف شود و دعا می‌کنم که از این مرحله به سلامت عبور کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز