خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛

اولیویرا: من به تراکتور نمی‌آمدم مربی دیگری می‌آمد / شناخت نسبی از تیم نسف‌قارشی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۳۱

برای دومین بار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنیم و سعی خواهیم کرد با تمام وجود بازی‌های خود را انجام دهیم تا به موفقیت‌هایی برسیم.

سرمربی پرتغالی تراکتورسازی تاکید کرد که برای دیدار برابر نسف‌قارشی تغییری در ترکیب اصلی ایجاد نمی‌کنم.

تونی اولیویرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی پیش از سفر به ازبکستان و دیدار برابر نسف‌قارشی بیان داشت: ما برای دومین بار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنیم و سعی خواهیم کرد با تمام وجود بازی‌های خود را انجام دهیم تا به موفقیت‌هایی برسیم.

وی درباره ترکیب تیم تراکتورسازی برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: ما با همان ترکیب قبلی که در لیگ‌برتر به میدان رفتیم به میدان خواهیم رفت و تغییر چندانی در ترکیب اصلی خود نخواهیم داشت.

سرمربی تیم تراکتورسازی‌تبریز درباره اینکه از تیم نسف‌قارشی چه شناختی دارید، گفت: از طریق یکی از دوستان اطلاعاتی از نحوه بازی نسف‌قارشی به دست ما رسیده، البته خود ما هم از طرق مختلف فیلم چند بازی این تیم را تهیه‌ کرده‌ایم. در کل شناخت نسبی از تیم نسف‌قارشی داریم اما همه چیز در روز مسابقه مشخص خواهد شد.

اولیویرا درباره بازگشت مجددش به تیم تراکتورسازی بیان داشت: من هم نمی‌آمدم یکی دیگر می‌آمد. من هواداران تراکتورسازی و مردم تبریز را دوست دارم. دلیل بزرگ بازگشتم همین موضوع بود. در تبریز مردم به من احترام می‌گذارند و خیلی تحویلم می‌گیرند. مردم تبریز و در کل مردم ایران قابل احترام هستند.

اولیویرا در پایان خاطرنشان کرد: با فراهم شدن شرایط لازم ان‌شاالله بهترین‌نتایج را در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان کسب خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز