خبرگزاری کار ایران

داور بحرینی یک برد مسلم را از ما گرفت؛

نجف‌نژاد: شکایت از شکرالله را پیگیری می‌کنیم / دلخوش به رسیدگی نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۲۵

استقلال مستحق چنین نتیجه ای نبود و متاسفانه بی عدالتی فوتبال باعثحذف استقلال از لیگ قهرمانان شد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه مقابل الشباب قربانی ناداوری آشکار داور بحرینی شدیم گفت: استقلال مستحق چنین نتیجه ای نبود و متاسفانه بی عدالتی فوتبال باعثحذف استقلال از لیگ قهرمانان شد.

به گزارش ایلنا، مقداد نجف‌نژاد با بیان این مطلب افزود: بازیکنان استقلال مقابل الشباب عملکرد خوبی داشتند و تا دقیقه ۸۰ هم برنده بازی بودند اما ناداوری آشکار داور بحرینی یک برد مسلم را از ما گرفت که این موضوع را با شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری خواهیم کرد. اگر آن پنالتی گرفته نمی‌شد بازی به گونه‌ای دیگر به پایان می‌رسید. بازیکنان‌مان نشان دادند می‌توانند به خوبی در میدان ظاهر شوند. به هر حال پرونده لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر برای استقلال بسته شد و تلاش می‌کنیم سال آینده با قدرت تیم محکمی ببندیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد شکایت از داور دیدار استقلال و الشباب خاطرنشان کرد: ما حتماً از طریق مراجع قانونی پیگیر این موضوع هستیم، از طرف باشگاه، وزارت ورزش و دستگاه‌های مختلف به این مسئله خواهیم پرداخت، هر چند بسته به قوانین موجود، خیلی دلخوش به رسیدگی به مسائل نیستیم اما اعتراض خود را انجام می‌دهیم.

نجف‌نژاد در مورد احتمال جدایی فتح‌الله‌زاده از استقلال و همچنین وضعیت امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: فعلاً همه هستند، همه افراد زحمت زیادی برای استقلال کشیده‌اند، از کادر فنی و مدیریت باشگاه گرفته تا بازیکنان، همگی زحمت کشیده‌اند. فعلاً همه هستند تا پس از بازی با الریان. می‌خواهیم تیمی قوی‌ را برای سال آینده آماده کنیم.

وی در مورد جذب چند بازیکن جدید با نظر کادر فنی، ‌ گفت: به این صورت نیست، صد در صد شاکله تیم ما با نظر سرمربی تیم تغییر می‌کند. باید تیم را برای قهرمانی بست و در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز