خبرگزاری کار ایران

برای آرام‌کردن بازیکنان ورود کردم؛

مکانی: پرسپولیس در لیگ‌برتر هم پرقدرت ظاهر می‌شود / باید حرفه‌ای عمل می‌کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۰۱

واقعیتی که باید به آن اعتراف کنم اینکه ما در تمامی مسابقات لیگ ‌رتر هم به همین شکل بازی می‌کنیم ولی فقط توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود…

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی مقتدرانه به دست نمی‌آمد مگر با حمایت هواداران که الحمدالله حاصل شد.

سوشا مکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به پیروزی ۳ بر صفر مقابل لخویا بیان داشت: هواداران از ما حمایت کردند و بازیکنان انگیزه صد چندان پیدا کردند و توانستند با بازی متعصبانه خود بازیکنان‌لخویا را اسیر تاکتیک‌ها و جنگندگی خود کنند. نتیجه نشان می‌دهد پرسپولیس چه پر قدرت ظاهر شده است.

وی ادامه داد: این استارت کار ما بود ولی واقعیتی که باید به آن اعتراف کنم اینکه ما در تمامی مسابقات لیگ‌برتر هم به همین شکل بازی می‌کنیم ولی فقط توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود چه بسا اگر توپ‌های ما گل می‌شد الان صدرنشین لیگ برتر بودیم. در مسابقات لیگ برتر تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند بسته بازی می‌کنند و سعی دارند گلی دریافت نکنند.

دروازه‌بان پرسپولیس تاکید کرد: در آسیا چنین چیزی صحت ندارد و هدف تیم‌های آسیایی این است که بهترین عملکرد را داشته باشند و فوتبال رو به جلو بازی کنند، همین موضوع سبب می‌شود ما فوتبال‌روانی بازی کنیم و ضمن ارائه بازی زیبا به نتایج دلخواه برسیم.

مکانی درباره اینکه در صحنه درگیری بازیکنان‌پرسپولیس و لخویا برای آرام‌کردن بازیکنان وارد صحنه شد، بیان داشت: من به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه احساس کردم اگر وارد صحنه نشوم اتفاقات بدی رخ خواهد داد به همین دلیل سعی کردم خودم را به بازیکنان برسانم و آنها را از صحنه درگیری دور کنم. به هرحال طبیعی هم بود بازیکنان لخویا بعد از دریافت ۳ گل ناراحت باشند اما ما باید حرفه‌ای عمل می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه لخویا از تیم‌های خوب لیگ‌قهرمانان آسیا است، بیان داشت: شاید پرسپولیس و لخویا از این گروه صعود کننند چراکه لخویا بسیار تیم خوبی است و مدیران این تیم هزینه زیادی را انجام داده‌اند تا در لیگ‌قهرمانان موفقیت‌هایی به دست بیاورند. حتی ممکن است این تیم را در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان هم ببینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز