خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال ۲۷ اسفند میزبان الجزیره صدرنشین است / بازی مرگ و زندگی برای آبی پوشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۶۰

تیم استقلال روز ۲۷ اسفند ماه در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای الجزیره امارات است؛ مصافی که پیروزی در آن برای آبی پوشان ایران حکم مرگ و زندگی را دارد.

تیم فوتبال الجزیره امارات با برتری ۳ بر یک مقابل الشباب عربستان سعودی، صدرنشین گروه اول لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا شد و روز ۲۷ اسفند در تهران میهمان استقلال ایران خواهد بود؛ دیداری که برای آبی پوشان حکم مرگ و زندگی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته دوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا که به میزبانی تیم الشباب عربستان برگزار شد، علی مبخوت، عبدالله قاسم و ژوسیلی در دقایق ۷،۱۲ و ۵۷ برای تیم الجزیره امارات گلزنی کردند تا این تیم اماراتی با این برد ارزشمند در صدر جدول گروه اول قرار بگیرد. تنها گل تیم الشباب عربستان را نیز احمد عطیف در دقیقه ۵۴ وارد دروازه الجزیره کرد.

در دیگر دیدار این گروه، تیم استقلال ایران با یک گل مغلوب میزبان خود الریان قطر شد. تیم فوتبال استقلال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نیز با یک گل مغلوب الشباب عربستان سعودی شده بود.

با پایان یافتن دور دوم دیدارهای گروه اول لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، تیم الجزیره امارات با کسب ۶ امتیاز در صدر قرار گرفت.

در این گروه، تیم های الریان قطر و الشباب عربستان سعودی هر کدام با ۳ امتیاز در رده های دوم و سوم جای گرفتند و استقلال ایران بدون امتیاز قعرنشین شد.

تیم استقلال روز ۲۷ اسفند ماه در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای الجزیره امارات است؛ مصافی که پیروزی در آن برای آبی پوشان ایران حکم مرگ و زندگی در لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز