خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

پیشونی سفید ۳ نیم میلیاردی شد/ لزوم حمایت صداوسیما از سینمای کودک

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۱۷

پخش‌کننده فیلم سینمایی پیشونی سفید ۳ بر لزوم حمایت صداوسیما از فیلم‌های کودک و نوجوان تاکید کرد.

محمدرضا صابری (مدیرعامل شرکت سینمایی نورتابان و پخش کننده فیلم سینمایی پیشونی سفید ۳) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: با توجه به تصمیم و حمایت سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان، فیلم سینمایی پیشونی سفید ۳ به عنوان تنها فیلم در گونه سینمایی کودک و نوجوان در  نوروز ۹۸ اکران شده است.

 وی ادامه داد: در سینماهای نمایش دهنده  بیشتر سانس‌های صبح به نمایش این فیلم اختصاص پیدا کرده است و  استقبال خانوداه‌ها از این فیلم خوب بوده است و فروش این فیلم به نیم میلیارد تومان رسیده است.

صابری با تکذیب برخی شایعات در فضای مجازی درباره این فیلم گفت: پخش این فیلم توسط شرکت سینمایی نور تابان انجام می‌شود و برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تبلیغات فیلم انجام شده است.

وی با اشاره به لزوم حمایت از سینمای کودک توسط صداوسیما گفت: متاسفانه تیزرهای تبلیغاتی که از سوی صداوسیما برای این فیلم اختصاص پیدا کرده بسیار کم است و در زمان‌های نامناسب  به نمایش درمی‌آید درحالیکه صداوسیما باید فرصت‌های بیشتری به تبلیغات این فیلم اختصاص بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز