خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن سینماداران در گفتگو با ایلنا خبر داد:

فروش ۴۰۰ میلیون تومانی سینماهای کشور در روز سینماسلام

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۰۲۵

سینمای کشور روز ملی سینما همزمان با طرح سینماسلام با بلیت نیم‌بها بیش از ۴۰۰ میلیون تومان فروختند / قرار است سازمان سینمایی ۵۰ درصد پول بلیت‌ها را از حساب خود به تهیه‌کنندگان پرداخت کند.

طرح سینماسلام روز گذشته(۲۱ شهریور) توسط سازمان سینمایی و با همکاری شورای صنفی نمایش و انجمن سینماداران برگزار شد و از قضا باوجود نیم‌بها بودن؛ مورد استقبال مردم هم قرار گرفت. فروش ۳۰۰ میلیون تومانی برای سینماهای سراسر کشور ثبت شده است.

محمدرضا صابری(دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران) درگفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به استقبال مردم از این طرح گفت: با تماس‌هایی که با مدیران سالن‌های سینمایی در سراسر کشور داشتیم؛ آن‌ها از اجرای این طرح ابراز رضایت کرده و اعلام کردند که استقبال مردم از این طرح بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به فیلم‌های خوبی که هم اکنون روی پرده است؛ افزود: مقابل بسیاری از سالن‌های سینمایی در ساعت‌های عصرگاهی؛ صف‌های طولانی برای اولین بار برای دیدن فیلم‌های روی پرده تشکیل شده بود همچنین در بسیاری از سالن‌ها به دلیل استقبال مردم نوبت‌های نمایش اضافه ازسوی سینماداران پیش‌بینی شد و اکران فیلم‌ها تا نیمه شب در بسیاری از سالن‌ها ادامه داشت.

صابری با اشاره به اینکه مشکلاتی که سال گذشته در اجرای این طرح وجود داشت؛ امسال از بین رفته بود، گفت: امسال نظم خاصی برقرار شده بود و مشکلاتی همچون خسارت دیدن سالن‌های سینمایی به دلیل بعضی از بی‌نظمی‌ها بسیار کمتر شده بود یا حتی وجود نداشت.

وی با اشاره به تدبیر خوب سازمان سینمایی و برگزارکنندگان این برنامه گفت: بلیت سینما‌ها در روز گذشته نیم‌بها بود که با توافق انجام شده تمام درآمد ناشی از فروش بیلت‌های سینما‌ها متعلق به مدیران سالن‌هاست و سازمان سینمایی قرار است برای اینکه تهیه‌کنندگان سینما متضرر نشوند ۵۰ درصد مابقی پول بلیت سینما را از حساب خود به تهیه‌کنندگان پرداخت کنند.

وی ادامه داد: فروش فیلم‌های سینمایی در سراسر کشور بسیار خوب بوده. براساس آمار و ارقام این فروش به بیش از ۴۰۰ میلیون تومان رسیده که فروش بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای است.

صابری افزود: انجمن سینماداران همچنان از طرح‌هایی که باعثرشد و رونق سینما می‌شود؛ حمایت می‌کند.

محمدقاصد اشرفی(ریس انجمن سینماداران) نیز با اشاره به استقبال مردمی از این طرح گفت: حضور مردم در روز گذشته در سالن‌های سینما ۴۵ درصد بیشتر از روزهای دیگر بود به همین دلیل میزان فروش روز جمعه که همیشه کمتر از پنجشنبه بود؛ با این روز برابر شده است.

وی ادامه داد: به‌طور مثال اگر در روزهای عادی تعداد مخاطبان ما دو هزار نفر بود؛ در روز جمعه و با اجرای طرح سینماسلام تعداد مخاطبان به ۳۵۰۰ نفر رسیده بود.

وی ادامه داد: میزان فروش فیلم در سینما ماندانا در روز گذشته؛ ۱۵ میلیون تومان بود که رقم فروش خوبی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز