خبرگزاری کار ایران

حجت اشرف زاده:

سلبریتی واقعی امثال چوپان ایلامی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۱۵۰

حجت اشرف زاده روی آنتن زنده برنامه «فرمول یک» اعلام کرد از نورالدین توسلی چوپان ایلامی که در جمع ۱۱ چهره برتر سال ۹۷ قرار دارد، حمایت می‌کند و به او رای می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت اشرف زاده روی آنتن زنده برنامه «فرمول یک» اعلام کرد از نورالدین توسلی، چوپان ایلامی که در جمع ۱۱ چهره برتر سال ۹۷ قرار دارد، حمایت می‌کند و به او رای می‌دهد.

خواننده مطرح کشورمان که به صورت تلفنی مهمان برنامه علی ضیا بود، در این باره گفت: ابتدا می‌خواهم توضیح کوتاهی بدهم؛ این روزها بیشتر دوستان، رفقا و همکارانمان برای برنامه خود نظرسنجی می‌کنند و شنیده‌ام یکی از تیتراژهایی که من خوانده‌ام در رتبه دوم قرار دارد.

وی افزود: این موضوع با تمام احترامی که به تمام دوستان و همکارانم دارم مورد توجه من نیست، زیرا نظرسنجی زیباتری وجود دارد. در واقع آن‌هایی که صفحه میلیونی در اینستاگرام ندارند و دنبال طرفدار نبودند، آدم‌های دیدنی‌تری برای انتخاب هستند.

خواننده ماه و ماهی یادآور شد: به عنوان مثال فردی که در جنگل‌های بلوط بدون آنکه دوربینی دنبال او باشد یا صفحه اینستاگرامی در اختیارش باشد و یا در فضای مجازی طرفدارانی برای او هورا بکشند، چیزی را زنده می‌کند که متعلق به سرزمین ماست، اقدام ارزشمندی انجام می‌دهد. این کار بدون تشویق از سوی فرد خاصی انجام می‌شود و باید از او تقدیر شود»

اشرف‌زاده با اشاره به لیست ۴۰ نفره برنامه «فرمول یک» بیان کرد: در دور قبلی این نظرسنجی من طرفدار کمیل نظافتی بودم اما در بین این ۱۱ نفر رای من به نورالدین توسلی است؛ کسی که برای آیندگان در حال احیای زندگی است و برای آن تلاش می کند.

 او در ادامه گفت: از نظر من سلبریتی‌ها همین افرادی هستند که به جمع ۱۱ نفره رسیده‌اند. افرادی که خیرشان به افراد معلول سرزمین‌مان می‌رسد، سلبریتی هستند و باید به آنها رای داد. شخصی که با منابع طبیعی، جنگل و حیوانات سرزمینش مهربان است، بدون شک با مردمش مهربان‌تر خواهد بود. اگر ما یاد بگیریم که اینگونه به یکدیگر احترام بگذاریم بدون شک بیشتر لذت خواهیم برد و کمتر اخم می‌کنیم.

وی در پایان گفت: من با افتخار به توسلی رای دادم و از او نیز حمایت خواهم کرد. دست تک تک آدم‌هایی که دلشان برای سرزمین‌شان می‌تپد را می‌بوسم. افرادی که می‌توانند وقت، انرژی و پول خود را صرف سفرهای خارجی کنند و پز بدهند اما تلاش می‌کنند برای افراد معلول کاری انجام دهند و یا برای بی‌خانمانان خانه می‌سازند. من کوچک‌تر از آن هستم که درباره این افراد صحبت کنم اما عرض ارادت خود را از طریق این برنامه به سلبریتی‌های واقعی نشان می‌دهم.

در ادامه سیدعلی ضیا گفت: این عزیزان هرگز برای اول شدن نمی‌جنگند و حتی در صفحه‌های شخصی‌شان نیز از مردم نمی‌خواهند که به آن‌ها رای بدهند. آن ها معتقدند ما باید برای مردم ایران کاری کنیم.

وی همچنین از اشرف‌زاده خواست که در اینستاگرام نیز پستی منتشر کرده و از توسلی حمایت کند، اشرف‌زاده نیز با قبول این موضوع گفت: در رای‌گیری برای انتخاب برترین تیتراژ، من هرگز برای خودم تبلیغ نکردم زیرا برای مردم و حال خوب خودم کاری کردم اما از توسلی حمایت می‌کنم زیرا معتقدم سلبریتی‌های واقعی این افراد هستند و ما باید پشت سر آن‌ها راه برویم.

بیش از ۳۰ نفر از چهره‌های شناخته شده حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی، علمی و دانشگاهی اعضای هیات انتخاب چهره‌های برگزیده بودند که با آرای خود گزینه‌های پیشنهادی شان به عنوان ۱۱ چهره برگزیده را مشخص کردند.

با اعلام ۱۱ گزینه نهایی منتخب چهره برتر سال، تا روز ۲۵ اسفندماه رأی‌گیری از طریق پیامک رایگان، اپلیکیشن و همچنین حضوری با مراجعه به فرهنگسراهایی چون رسانه، اشراق،‌ ارسباران و.. ممکن خواهد بود و چهره‌های برگزیده مهمان برنامه تحویل سال شبکه یک خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز