خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان با حضور مجید قناد و حسین محب‌اهری

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۹۲۱

مدیر اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: پوستر این دوره جشنواره با حضور مجید قناد و حسین محب اهری، چهره شناخته شده حوزه کودک و نوجوان، ۱۲ آبان در همدان رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، هادی‌فیض‌منش اظهار کرد: پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، ۱۲ آبان در همدان رونمایی می‌شود.

وی افزود: همچنین حدود ۶۰۰ مهمان از جمله دانش‌آموزان، هنرمندان و خبرنگاران در مراسم رونمایی از پوستر حضور خواهند داشت.

فیض‌منش با تأکید بر اینکه شهروندان، کودکان و نوجوانان حاشیه شهر هم باید از برنامه‌های فرهنگی و هنری بهره‌مند شده و در برگزاری این جشنواره سهیم باشند؛ خاطرنشان کرد: این مراسم روز ‌شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در مدرسه ابتدایی «شهید سردار حسین همدانی» در دیزج همدان برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی  بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان  اظهار کرد: در این مراسم به همه دانش‌آموزان بسته لوازم‌التحریر هدیه داده می‌شود و برنامه‌های شاد از جمله اجرای برنامه توسط مجید قناد، عمو حمید و... در نظر گرفته شده است.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی، آذر امسال در شهر تاریخی همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز