خبرگزاری کار ایران

امروز در شبکه چهار؛

از نقش آمریکا در بی‌اعتباری سازمان ملل تا چالش‌های صنعت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۶۸

مجلات سیاسی و اقتصادی «رودررو» و «پیشران» امروز به ترتیب دو موضوع نقش آمریکا در بی‌اعتباری سازمان ملل و چالش‌های صنعت گردشگری می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، مجله سیاسی و فرهنگی «رودرو» با اجرای مراد عنادی امروز ساعت ۱۹ میزبان محمد عسگرخانی استاد دانشگاه و مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌شود.

در این برنامه که تهیه‌کنندگی آن را سیدمهدی حسینی برعهده دارد، امروز نقش آمریکا در بی‌اعتباری و ناکامی‌های سازمان ملل مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

سودابه آقاجانیان تهیه‌کننده مجله اقتصادی «پیشران»، امشب ساعت ۲۱ از چالش‌های صنعت گردشگری در کشور می‌گوید.

آمار غیررسمی از افت گردشگر ورودی خبر می‌دهد و تنش‌های سیاسی در سطح بین‌المللی مشکلاتی را در این زمینه سبب شده است. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای مرتبط با گردشگری به دلیل افزایش قیمت کالاها، قیمت تمام‌شده خدماتشان افزایش یافته است. از سوی دیگر، در شرایطی که اقتصاد ایران با چالش‌های متعددی ازجمله محدودیت در فروش نفت دست و پنجه نرم می‌کند، بسیاری از کارشناسان معتقدند تنها گردشگری است که می‌تواند گزینه اثرگذاری برای جایگزینی با نفت باشد. باوجود آنکه افزایش نرخ دلار، سفر به ایران را برای بسیاری از کشورهای خارجی و گردشگران سهل و آسان کرده هنوز هیچ اقدام و برنامه‌ریزی عملی برای جذب بیشتر گردشگران رخ نداده است.

به همین منظور برنامه «پیشران» امشب به سراغ این موضوع رفته و میزبان مهرداد لاهوتی عضو فراکسیون گردشگری و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و دکتر محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و سرپرست معاونت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌شود. مجله اقتصادی شامگاهی «پیشران» ، ساعت ۲۱ سه شنبه‌ها به طور زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و با حضور مسئولان، اساتید و کارشناسان اقتصادی، به بررسی مسائل حوزه اقتصاد، کسب و کار،کارآفرینی و چالش‌های مرتبط به آنها می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز