خبرگزاری کار ایران

انتخاب یک ایرانی به‌عنوان رییس هیات داوران جشنواره فیلم پادوای ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۹۸۵

محمودرضا ثانی به عنوان رییس هیات داوران دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی ریور فیلم فستیوال در شهر پادوای ایتالیا انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، ریور فیلم فستیوال که به مدت یک ماه به نمایش فیلم‌های مستند، داستانی و انیمیشن می‌پردازد، در تاریخ ۳۰ ژوئن به کار خود پایان می‌دهد و محمودرضا ثانی که ریاست هیات داوران این دوره را به عهده دارد به همراه شش داور بین‌المللی دیگر برگزیدگان جشنواره را معرفی خواهند کرد.

در بخش ویژه‌ای به عنوان سینمای کوتاه ایران، فیلم‌های کوتاه ایرانی مانند مانیکور، دایو، سگ پشدار و... به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین فیلم «سیامو» ساخته محمودرضا ثانی که پیش از این در جشنواره‌های مختلف جهانی برگزیده شده و جوایزی را نیز دریافت کرده در مراسم اختتامیه جشنواره نمایش ویژه‌ای برای عموم خواهد داشت.

ثانی فیلم‌سازی از خطه جنوب ایران است که تاکنون بیش از پنجاه فیلم مستند و داستانی در ایران و اقصی نقاط دنیا ساخته است.

«عباس کیارستمی و درس‌هایی از سینما» و همچنین «لذت فیلمسازی برای همه» از جمله تالیفات او به شمار می‌رود.

پایه‌گذاری فستیوال ایباف در اسپانیا، برگزاری چندین ورک‌شاپ در کشورهایی مانند اسپانیا، کوبا، پاناما و نیز داوری در چندین فستیوال بین‌المللی از دیگر سوابق محمودرضا ثانی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز