خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش آمل خبرداد؛

برگزاری جشنواره فیلم رشد در روزهای دوم تا ششم اسفند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۷۵

۹۰ فیلم ایرانی و ۲۰ فیلم خارجی از کشورهای بلژیک، فرانسه، آلمان، سوئیس، اسپانیا، هند، ایرلند، ایتالیا، کانادا و اردن خواهد بود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش آمل گفت: برگزاری جشنواره فیلم رشد از گام های محکمی می باشد که آموزش و پرورش در رسیدن به هدف راهبردیخویش در افق نگاه ۱۴۰۴برداشته است

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم پرسیان در جلسه توجیهی مدیران متوسطه و ابتدایی مدارس آمل از برگزاری چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی و آموزشی رشد اظهار داشت: در این جشنواره ۱۱۰ فیلم در معرض نمایش دانش آموزان و همکاران و اولیا قرار می گیرد.

پرسیان افزود: ۹۰ فیلم ایرانی و ۲۰ فیلم خارجی از کشورهای بلژیک، فرانسه، آلمان، سوئیس، اسپانیا، هند، ایرلند، ایتالیا، کانادا و اردن خواهد بود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش آمل فیلم های آموزشی را در پیشرفت و یادگیری دانش آموزان بسیار تاثیرگذار دانست و ابراز داشت: معلمان می توانند از فیلم های آموزشی به عنوان یک منبع در فرآیند یادگیری استفاده کنند.

وی از برگزاری این جشنواره در روزهای دوم تا ششم اسفند ماه سال جاری خبر داد و ادامه داد: این فیلم ها در ۴ سانس که سانس آخر مخصوص اولیا و همکاران می باشد و کانون خواهران در ۲ سانس صبح به نمایش فیلم ها خواهند پرداخت.

پرسیان تصریح داشت: با توجه برخورداری مجتمع های آموزشی و پرورشی از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتری، مدیران مجتمع ها با هماهنگی رابط جشنواره جهت دریافت فیلم اقدام نمایند.

حمید محمد نسب مدیر آموزش وپرورش آمل افزود: جشنواره بین المللی فیلم رشد، با ‌شعار «دانش در آینه ی تصویر» ‌ در راستای تحقق عدالت آموزشی به فعالیت در این عرصه پرداخته، که تاکنون هم چنان به این شعار وفادارانه عمل کرده است.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت با بیان اینکه ما باید علم و دانش را در قالب هنر ببینیم خاطرنشان شد: برگزاری جشنواره فیلم رشد از گام های محکمی می باشد که آموزش و پرورش در رسیدن به هدف راهبردیخویش در افق نگاه ۱۴۰۴برداشته است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز