رسانه ملی آماده حمایت از پیام رسانهای داخلی است

مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما گفت: پیام رسانهای داخلی در صورت درخواست، میتوانند از ظرفیت تبلیغات بازرگانی رسانه ملی در قالب خدمات ویژه فرهنگی استفاده کنند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما در گفتوگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره اقدامات حمایتی رسانه ملی از پیام رسانهای داخلی اعلام کرد: در راستای تحقق مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی، با انجام اصلاحاتی در آیین نامه جدید تعرفههای خدمات بازرگانی سال ۱۴۰۴ که از ابتدای سال به معرض اجرا و اطلاع رسانی عمومیگذاشته شده، تعرفه بازرگانی برای تبلیغ پیام رسانهای داخلی به تعرفه ویژه خدمات فرهنگی اصلاح شده است.
برنا فیروزی افزود: در صورت مراجعه و درخواست پیام رسانهای داخلی برای استفاده از این ظرفیت، اداره کل تبلیغات بازرگانی سازمان صدا و سیما آماده ارائه خدمات طبق اصلاحات انجام شده در تعرفه گذاری و در انطباق با مصوبه شورای عالی فضای مجازی خواهد بود.
مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما تاکید کرد: رسانه ملی همواره در حمایت از دانش و فناوری و تولیدات داخلی و بومیپیشگام بوده و به گواهی برنامههای متعدد و متنوع در شبکههای مختلف همواره به این موضوع مهم که از جایگاه ویژه در سند تحول سازمان برخوردار است پایبند بوده است.
فیروزی یادآور شد: به همین دلیل و در راستای ترویج استفاده هموطنان عزیز از پیام رسانهای داخلی در سه سال گذشته همه شبکهها ملزم به استفاده داوطلبانه از این پیام رسانها به عنوان رابط ارائه خدمات و تعامل با مخاطبان شدهاند و ترویج و معرفی رایگان پیام رسانهای داخلی در برنامهها با اعلام نام و ویژند و لوگو همواره انجام شده است.
وی در پایان با تاکید براینکه رسانه ملی همواره حامیپیام رسانهای داخلی و مطالبه گر تقویت تولید و دانش و فناوری بومیبوده، اعلام نمود سازمان صدا وسیما ضمن همکاری کامل با همه دستگاههای اجرایی و قانون گذاری که در این مسیر و در راستای اسناد بالادستی از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب، سیاستهای کلی، برنامه هفتم و مصوبات شورای عالی فضای مجازی تلاش میکنند، همچنان برای پیگیری و مطالبه رسانهای برای تحقق این اسناد، آماده است.