خبرگزاری کار ایران

«زبان فارسی را چگونه باید آموخت؟» در بازار کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۴۶۰

کتاب «زبان فارسی را چگونه باید آموخت؟» مجموعه‌ای از مقاله‌ها و نوشته‌های محمدجعفر محجوب، در زمینه‌های خط، زبان و ادب فارسی و نحوه صحیح آموزش آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «زبان فارسی را چگونه باید آموخت؟» نوشته محمدجعفر محجوب به همت نشر مروارید در شمارگان ۳۳۰ نسخه و با قیمت ۲۲۰ هزار تومان روانه بازار شد. 

در پشت جلد کتاب آمده است: 

دکتر محمدجعفر محجوب (۱۳۷۴-۱۳۰۳) استاد توانای ادبیات فارسی، در شماری از سلسله مقاله‌های خود بر مثلث پراهمیت خط، زبان و ادبیات، و نحوۀ آموزش آن‌ها در قلمرو ایران و فرهنگ ایرانی پرداخته است. در این نوشته‌ها او با نثری روان و بیانی رسا علاوه بر ابعاد وسیع این سه مقوله، نحوۀ برخورد با تعلیم آن‌ها را مرور می‌کند و پیشنهادهای کاربردی بسیاری سودمندی را فراپیش علاقه‌مندان ادبی و نهادهای فرهنگی قرار می‌دهد. 

«زبان فارسی را چگونه باید آموخت؟»، «ادب و ارزیابی تأثیر و دخالت آن در انتقال میراث‌های فرهنگی»، و «زبان و ادب فارسی و میزان و معیار آموزش» آن از عمده‌ترین مقوله‌هایی است که این استاد فقید در نوشته‌های حاضر طرح کرده و به آن‌ها پاسخ‌های دقیق داده است. 

همچنین در توضیحات ناشر آمده است: کتاب حاضر مجموعه‌ای است از مقاله‌ها و نوشته‌های استاد توانای زبان و ادب فارسی، محمدجعفر محجوب، در زمینه‌های خط، زبان و ادب فارسی، و نحوه صحیح آموزش آن‌ها. در آغاز کتاب، دو گفتگو با این استاد فقید، و نیز دو متن رثایی- تحلیلی درباره او به قلم دو تن از دوستانش درج شده است که به شناخت ما از نویسنده و موضوع‌های مطرح‌شده در این کتاب یاری می‌رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز